2011. május 29., vasárnap

Filc korona és horgolt táska

Lili  ovistársának készült születésnapjára. Már régen megkapta a gazdája, csak most jutottam oda, hogy megmutassam. Közben készült már 2db korona horgolt virágos változatban is, rendelésre. Mivel az utolsóutolsó pillanatban készültem el és éjszaka, fényképezni nem tudtam.  :( Ez ellene tennem kellene, mert nagyon zavar, hogy nem tudok készíteni képet! :( Rajta vagyok az ügyön!

Koronáról: natúr színű filc az alap, középre a nagy csúcsra egy csepp alakú követ varrtam, a kis csúcsokra pedig gyöngyből virágokat. Középen a csepp alak alatt tűnemezelt virág van, alatt gyapjú nemezelve, két oldalt pedig hímezve. Finom és színben harmonizáló szalaggal lehet a hercegnői fejre kötni! 
Horgolt táska: a koronához készítettem, így igyekeztem figyelni a színek harmóniájára. Natúr színű gyapjú fonal az alap, körbeszegve és a pánt általam festett ciklámenes színű gyapjú fonalból van!

1 megjegyzés: