2011. május 15., vasárnap

Húsvéton túl, és ami mostanában történt...

Elmúlt a húsvét...lassan már egy hónapja is van. Az utolsó bejegyzést nézve, igen csak rég jártam erre.... Nagyon gyorsan szalad az idő...

Mi is történt ez alatt az egy hónap alatt???

Húsvét előtt nagy hajtás volt, mind a család, mind a munkát illetően! Jött egy pár megrendelés, pont annyi amennyit még vállalni tudtam, több alatt megszakadtam volna. Sajnos mivel az idő szorított és volt, hogy késő este, vagy másnap délelőtt a játszótéren készült el a mű fényképezni nem tudtam. Viszont kértem a tulajdonosokat, hogy tegyék meg Nekem, amint megkapom a képeket részletes beszámolóval prezentálni fogom!

Húsvét a betegség (hányás-hasmenés) jegyében telt sajnos...kezdte Anna, majd Lili végül Én, Apa szerencsére tartotta a frontot. Most szembesültem ezen betegség minden szörnyével....embertelen volt és félelemben telt, olyan jó, hogy túl vagyunk rajta!!!!

Húsvét előtt kialkottam magam, így egy picit alkotói válságba is estem, nem jött az ihlet. Mára rendeződni kezd ez a helyzet: egy névnapi koronát és aranylakodalomra képet készítettem. Természetesen hozok majd képet és beszámolót is. A képbe teljesen szerelmes vagyok, fürdök benne!!!!

Mint a blog kinézetén is látszik megújultam, és remélem ez a megújulás jó sokáig eltart majd!!! Kezd az életemben egyre nagyobb fókuszt kapni a kézművesség, az alkotás, ami tulajdonképpen a lételemem! Ha nem alkothatok nem érzem, hogy élek! Igyekszem újragondolni az életemet, mindent ami eddig történt, mindent ami most történik, aztán abba a mederbe terelni, ami az álmaim felé visz. Most még csak csendesen csordogálok a lassan folyó patakkal, ami nagyon jó, de igazán a vadvizekre vágyom.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése