2017. január 10., kedd

Szembe menni a lehetetlennel: 3 király érkezése

Kicsit késve, de hozzánk - Anna lányom 1. osztályába - is megérkeznek a 3 királyok. Késésük oka, hogy én nem készültem még fel rájuk :), valahogy ez a feladat nekem nem volt meg. Így fagyásként ért, az amúgy is fagyos hétfői reggelen, a tanárnő kérdése: a 3 királyok? Húha....

Hamarosan kész és fotózom őket, de első gondolatom az volt, hogy ezt lehetetlen ennyi idő alatt megcsinálni, így nemet fogok mondani, hogy nem tudom elkészíteni, meg különben is dolgoznom kell. Ezzel a gondnolattal vívódtam tegnap egész nap és este is. Meg ezzel:  de hát az én leányom osztálya....királyok nélkül...az elsősök???!!! Azt nem lehet!!!!!

Itt az ideje Nati, hogy nézz szembe a lehetetlennel és menj neki!

Elővettem a gyapjús dobozomat, meg a korábban félretett szatyrot, amiben lapult még egy-két tekercs vagy darabka gyapjú...nézzük miből élünk. Tudtam, hogy kevés szalag gyapjúm van, mint ahogy azt is hogy pont az a három színből: kék, zöld, piros. Igazam lett. Aztán elkeztem a dolgokra más szemmel nézni, hiszen ez fontos ha az ember a lehtetlennel nézz szembe :):):), légy kreatív és közben engedd el az elveidet...nem csak szalaggyapjúból lehet tűnemezelt figurát készíteni!!??

Aztán elkezdődött a csoda:
- volt egy szép zöld fenyő angyalom....akit átalakítottam.
- volt egy megkezdett baba - folytattam. Régen vett, nem igazán penge minőségű bunda gyapjú között turkálva gyönyörű sötétkék és türkizkék darabokat találtam.
- majd itt lapult egy igen régen megnemezelt nem tudom mi :):):):), ami talán a hosszú évek folyamán arra várt, hogy szerecsen király palástja legyen, mint ahogy az a manókhoz várásárolt barnás bordó gyapjú is.
Aztán a semmiből hirtelen itt termett 3 király, eljött hozzám, engem is tanított : nézz más szemszögből, engedd el és közben légy kreatív, ja és közben dolgoztam is, lásd ezt a bejegyzést :):):) Hamarosan megérkeznek a Sashalmi Waldorf Iskola első osztályába is!

Szép havasan sütő napot mindenkinek!

Ím útra kelve:




(BKV-ni fognak, még jegyet is venniük :):))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése