2017. január 31., kedd

Tavaszi szellő téliesítve

Igértem megmutatom nektek a kendőket, amiket horgoltam, hogy lássátok milyen színben, milyen hangulatot, színhatást, érzést közvetítenek!
A kendő történetét, majd a sajátom bemutatásakor elmesélem, most megmutatom a legutolsót, amit már páran láthattatok fent a facebookon.

A kendő mintáját és minden érdekeset róla megtaláltok a Tanulj horgolni blogon!

Íme az én gyapjús, legutoljára, Ágnes napra meghorgolt, rózsaszínem.



Kicsit utánanéztem mit is nyújt a rózsaszín nekünk, milyen hatása van ránk! Íme:

Rózsaszín
A rózsaszín és változatai, mint a pink vagy a magenta sokkal természetközelibb árnyalatok, mint elsőre gondolnád. De ha magad elé képzelsz egy szép rózsaszín rózsaszálat vagy egy kardvirágot, máris megtelik a szíved-lelked boldogsággal. Ez a szín az idealizmus, az együttérzés, a finomlelkűség és a rend árnyalata, ugyanakkor fokozhatja a naivitásodat, jóhiszeműségedet is. Ha lelki megrázkódtatás ér, remek "elsősegély" a színterápiával gyógyító szakemberek szerint, ha egy kis magentával vagy pinkkel veszed körbe magadat, nemcsak megnyugtat, hanem erősíti a belső békédet és szabadságodat is.
 Milyen jó, hogy ezt a színt választottam, mert a kendő, egy gyermekét elvesztő anyának készült. Feketét nem akartam, ezt a színt láttam viszont rajta, így mertem bevállalni. Azt hiszem jól tettem.

Szép napot nektek mára, az időjárás ellenére is!
N.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése