2017. augusztus 16., szerda

28,29,30

Sajátterápia 28. nap (07.12.)

Ma könnyű volt főzni - ezt nem mondanám komfortzóna kilépésnek, inkább ez egy jó élmény, esemény. Végre könnyű volt, nem volt görcs és szenvedés, hogy jaj de még ezt fel kell vágni, azt odatenni, közben nyíg a kicsi, a másik kettő is akar valamit. Természetes volt, élő és igazi, tele bizalommal, minden úgy fog történni, ahogy nekem a legjobb és úgy történt. Élveztem, hogy örömöm van benne, hogy olyat készítek magunknak ami a testünket táplálja és annak jó. Mióta életmód változás van nálunk, azóta jobban is főzök, határozottan jót tesz nekem. Lehetek kreatív, próbálhatok új ízeket, ronthatok, szabad - legalábbis ezen a napon mindenképp. :)

Sajátterápia 29. nap (07.13.)

Ismét futás, de most korán - még Lidi ébredése előtt. Sajnos mire lent voltam felébredt...legközelebb megvárom inkább még felkel és elengedem ezt a hajnali futást, mert nagyon rossz volt hallani lent az udvaron a sírását. Még nem vagyunk rá készen én bármennyire is akarom, hogy menjek hajnalba futni. (Jelenben is esténként megyek, készülök az 5km-re)

Körömlakk - na itt lehet sokan nevetnek. :) egy kicsit én is...hiszen hogyan lehet egy körömlakkozás komfortzóna kilépés??? Gyerekként sem engedték, egész nagy voltam mikor már festettem, mostanában is ritkán. Volt egy hullám mikor volt gél a körmömön, tetszett, majd meguntam. Inkább a sajátom, azt szeretem úgy ahogy van. De kell a változatosság, kell egy kicsit, hogy más legyen, kell hogy kék legyen, meg lazac, de lehet néha halvány rózsaszín is. Jól esett a jól festett. :)



Sajátterápia 30. nap (07.14.)

Mindenféle járgány Budán - bizony! Egy röpke pár órás délutáni programként, által mentünk a Dunán, megnéztük a nagy Budát. Cél: Libegő felfelé. Némi izgatottsággal váltottam a jegyet, mert az előre kötött kicsi lánnyal kellett beszállnom a mozgó járműbe, de az ott lévő segítőkkel rendben ment. Fent a játszótéren ettünk, a gyerekek játszottak egyet, kicsi Lidi felfedezett. Majd utunk a gyerekvasúthoz vezetett, azzal elmentünk a fogaskerekűig. Kell ennél több, sokféle járgány egy napra?


Kell! Menjünk ezzel is!!! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése